Nog even! - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Rob Crena de Iongh - WaarBenJij.nu Nog even! - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Rob Crena de Iongh - WaarBenJij.nu

Nog even!

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

14 Maart 2010 | Nederland, Coevorden

Dit weekeinde naar de boot geweest, ze staat weer buiten en de romp ziet er weer goed en degelijk uit.
Ben lekker bezig geweest met het monteren van zaken als ankerwinch, verlichting binnen en poetsen binnen.
Tot mijn verbazing toch weer water in de boot gevonden. Houdt in dat er nog steeds ergens een lekkage is. Zo langzamerhand ga ik een beloning uitloven voor degene die mij kan vertellen waar deze lekkage vandaan komt!
Zaterdag 20 mrt wordt de romp gepoetst en in de was gezet. Een gezamelijke actie van alle opstappers! En dan 1 apr eindelijk weer te water.
Nu wordt het ook tijd om kennis te maken met mijn opstappers!
Van links naar rechts:
Zittend: Nico Zuiderwijk, Lode van der Pol, Klaas Schermer. Staand Erwin Hijlkema en als laatste ik zelf.
Een fijne groep mensen die we gedurende de komende tocht steeds beter zullen leren kennen.

  • 15 Maart 2010 - 11:01

    Arjen Duursma:

    Vervelend die lekkage, maar wel hoog boven de waterlijn en kan je dus best de wereld mee rond zeilen. Doorzoeken of een krat bier (lees fles wijn)...........ha, ha.

  • 16 Mei 2010 - 19:37

    Kayra:

    hoi rob hoe is het er mee
    je gaat naar zeee pas op voor de haaien en zet hem op heel veel xxxxxxjes van mij kayra

  • 02 Juni 2010 - 19:19

    Martin Keuter:

    Hallo Rob,

    we hebben van july gehoord dat je slecht weer hebt gehad onderweg.we volgen je op deze zeilreis, erg leuk om de verhalen te lezen.we wensen jou en de mede zeilers een behouden vaart.groetjes van martin en trijnie keuter uit coevorden.

  • 04 Juli 2010 - 16:53

    Kayra:

    Hoi Rob

    we gaan bijna naar july over 2 weken ik heb er zin innn nog heel veel plezier

    ik heb gehoord dat je mijn filpje hat gekeken

    xxjes kayra

  • 04 Juli 2010 - 16:53

    Kayra:

    Hoi Rob

    we gaan bijna naar july over 2 weken ik heb er zin innn nog heel veel plezier

    ik heb gehoord dat je mijn filpje hat gekeken

    xxjes kayra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Hallo, ik ben Rob. Dit jaar 25 jaar gelukkig getrouwd met July. Geen kinderen, wel een klein hondje. Hobby's als op de foto, zeilen, zeilen en nog eens zeilen.

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 958
Totaal aantal bezoekers 111090

Voorgaande reizen:

01 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

2011 Met de Alegria richting de Oostzee

03 Mei 2010 - 15 September 2010

Rondje Azoren

Landen bezocht: